19 april 2012

Igår hade vi klippkväll i skolan och jag fick finbesök av Johanna och Ponuts. Åt på mat på donken som tjockisarna i usa och sen styrde vi hemåt. Fick lite till finbesök i form av en danne på kvällen(nu får du vara med! :)) tills jag somnade som en stock.

Idag besökte jag och Alexandra hässleholm en runda, körde lite fel och sådär innan vi kom fram till ett lunchstängt frisörtjänst. Därför passade vi på att äta lite donken (igen, går bra för mig att inte äta ute) hehe. Återvände och gick länge bland hyllorna och längtade bort lite. Vill ha en egen salong och handla hur mycket som helst till den, så ni vet. Det var en mysig tripp för att vara en torsdag i vilket fall som helst.

Macka med ost och tomat eller prickigkorv och tomat? 
Jag hade beslutsångest.

Fick hem min studentklänning idag, och den är fiiiin. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0