20 april 2012

Projektarbete tar all min tid, FAN vad tråkigt det är. Har städat hela huset också, ont i ryggen som en gammal gubbe med långt vitt skägg. Orkar inte, hade varit skönt om det var torsdag idag och projektarbetet var ur världen. Tur jag har så mycket ledig tid över att jag kan ägna hela dagarna åt det dårå.....

Ska iallafall till Ikea med pappa idag. Ska äta massvis av köttbullar och köpa en skohylla till mig själv. Får vara glad för de lilla nöje man hinner med, ska förresten laga mat med fina tjejer idag. Det är också nöje, på hög nivå.

Jag har så mycket roliga bilder att bjuda på nu regniga tider...........
hehe så här får ni en på danne
han är ju kul...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0