10 augusti 2012

Ser fram emot nästa vecka. Inga måsten och två roadtrips inplanerade. Är nog okej med att snart vara arbetslös. Just idag känns det bara skönt. Sedan att jag från och med nu måste börja betala mina egna mobilräkningar känns tufft. Fick den första idag. Blir nog att hänga vid pantmaskinen på maxi om ett par månader. 

En ledig dag idag. Var hos tandläkaren, enkelt. Hade världens trevligaste och kanske yngsta tandläkare jag någonsin haft. Hade kunnat tänka mig att gå dit fler gånger, bara för att han var skön. "Ja vi katedralare 'hatade' ju er kungsmadare" Tur jag gick på Johnbauer då, om det nu gjorde någon skillnad.

Läser min bok och kollar resor på datorn. Vill så gärna åka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0