7 augusti 2012

Blö, imorgon ska jag jobba, efter fyra dagars ledighet. Det är tungt, jobbigt och inte särksilt motiverande. Fyra dagar kvar, kämpa!!

Försökte handla på ikea idag, utan plånbok. Slutade i att danne fick betala och jag sprang genom hela varuhuset för att hämta den i restaurangköket. Lökigt. Har iallafall nya (asfina!!) påslakan, örngott och lakan. Helrenovering. Hade symöte här hemma med mig själv. Försökte sy om en tröja som var lite för liten, blev skit och inte ett dugg större. Hur den nu inte kunde bli det förstår jag fortfarande inte. Var nog inte så duktig på det som jag trodde, hehe. Vet inte om jag vågar börja sy i mina klänningar nu... kanske blir katastrofalt. Eller jävligt bra!

Saknar sommaren...
NÄ JUSTE..................... det är fan sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0