i feel the same as i did from the start

Affrodans och intervallflex, nu har jag även provat på det. Får se hur länge min kropp pallar trycket, men kul jag har haft. Så jävla kul att jag äntligen har hittat lite motivation till att göra något. Och att jag har så många fina kompisar jag kan träna med gör saken ungefär sjuttiofem gånger roligare än det hade varit om jag hade behövt göra detta själv. Fler som plågas liksom. Gick en runda med mollen när jag kom hem, det är 7 minus grader ute och jag märkte inte ens att det var kallt. Har nog fått superkrafter.

Känns konstigt att jag ska till praktiken imorgon, det är söndag i mitt huvud. Kanske för att vi har varit lediga två dagar så att det känts som helg. Så grattis till mig som har två dagar praktik innan jag har helg, för andra gången kan man säga. En mysig tjejkväll med tacos är inplanerat, ser fram emot det.


jag gillar oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0