15 januari 2012

I fredags var jag tillbaka på praktiken. Dessa härliga människor slutar aldrig. Dagen gick fort med både inventering, städning, brottningsmatch med torktumlan och fönsterputtsning. En lunch med Martina på kina fick det också bli. När jag slutade var det fort hem och packa lite innan jag och syster satte oss på tåget mot Kristianstad. Där väntade oss världens roligaste cykeltur, matlagning i hennes lya och filmmys tills jag, ungefär klockan 9, däckade i soffan. 

Jag var ensam i ett par timmar så jag passade på att städa, en lördagsmorgon. Mamma och pappa kom också ner och vi åkte och handlade lite saker till martina innan vi styrde hemåt igen. På kvällen väntades en kväll med paulina och julia i eneryda, som varken var bra eller dålig. Styrde bilen överallt och ändå slutade det med att vi hamnade där vi började. 

Städade mitt rum idag, måste ha tagit två timmar. Försökte skylla ifrån mig på att jag faktiskt inte kunde hitta en endaste dammtrasa i hela huset, men förstod fort att den tanken inte skulle hålla. Kollade på film med bra sällskap och ikväll har jag och mamma gjort varma mackor. Är väl ganska redo för en dag i skolan imorgon. Ja, det är jag faktiskt. Känns fortfarande som att mitt liv inte riktigt är tillbaka i verkligheten. Behöver nog det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0