30 januari

Helgen blev så bra den bara kunde. Hämtade upp våra kamrater på stationen och åkte för att handla och hämta pizza. Lite kortspel och sådär innan vi fick besök av ytterligare två partypinglor. Klackarna på fötterna gjorde sitt jobb vill jag lova. Dansade i flera timmar kändes det som och träffade så mycket kul folk. Tror det var det här jag behövde för att kicka igång mig själv lite. Är så jävla duktig också!!

Upp tidigt på söndagen för hundmöteskurs innan jag styrde mot evelina. En timmes freak out-träning och sedan en och en halv timmes dans. Sov som en stock när dagen var över. 

Man kan tro det är fredag idag. Gick i skolan, hade samhälle och formgivning, köpte godis, åkte hem, tränade gymnastik, tränade cirkelfys, duschade och ska nu sova. Vad jag egentligen skulle säga var att detta var första och sista skoldagen för denna veckan. Thumbs up!

Sitter med skolarbeten....... måste vara dum i huvudet.
Klockan är fan 11.
hade kunnat välta en ko för en sån här nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0