10 juli 2012


Bakade på jobbet idag, inspirerade mig till att vänligt baka en kaka till min familj minus mamma, som fortfarande hänger i thailandet och inte tänker komma hem på en vecka till. Jag har iallafall två homecomings att se fram emot nästa vecka. I vilket fall som helst, är så påhittig att jag bakar precis samma som på jobbet, rabarberkaka. Återstår att se om det blir lika bra nu, som då. Trots att jag inte la i mycket effort på jobbet mer än att leta upp receptet.

Tänkte för övrigt få lite mer än 5 timmars sömn inatt, gör inte om gårdagens misstag att dricka kaffe halv 11 på kvällen. Idag får det blir mjölkfika.

Pryder inlägget med bilder från helgens tripp till halmstad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0