12 juli 2012

Jobbar mig uppåt och framåt. Kan snart stryka tre veckor på schemat, helgen kvar. Och fyra veckor återstår. Ska bli skönt när jag kan bocka av ytterligare 4 veckor, om man får säga så. Verkar vara den enda i världen som inte har sökt några utbildningar. Först fick jag dåligt samvete, tog mig i kragen och sprang en 6 km lång runda och direkt efter det en 3 km powerwalk med molle. Fick alltså ganska mycket tid över till att tänka. Kom fram till att jag faktiskt inte vill plugga och tänker inte söka något bara för att skryta och verka mer vuxen än jag är. Jag är 18 och tänker leva lite. 

Fick prata med min fina idag, spricker snart. K o m  h e m!
Imorgon är veckans enda lediga dag, ska njuta efter att ha städat mitt rum, vilket i och för sig kommer ta några hundra år. Lite sol imorgon då.. Ja tack!
Fick lite ny hårfärg här om dagen också. Är nöjd!

Nu ska jag krypa ner i min säng med häst och molle, titta på en bra film och sova.
So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0