you were my friend

Jag har inte sovit ensam på två veckor sedan jag kom hem från cypern och nu ska jag sova själv en hel vecka. Dags att ställa om. Jag har häst att krama, men det är inte i närheten så bra som när världens finaste ligger brevid mig. Istället bor han på samma hotell, i samma land som vi var. Gör de saker som vi gjorde för bara två veckor sedan, den här gången är det jag som sitter hemma i min ensamhet och väntar. Helt ensam är jag ju faktiskt inte, mina dagar är proppade med jobb, inte ett, utan två. Ekebo och Qompaniet. Två arbetsplatser som är helt olik varandra. Onsdag blir en jobbig dag för mig, först med 4 timmars arbete på qompaniet och sedan 7½ timme på ekebo. Har redan ångest över den dagen.

Jag håller på att samla ihop fina bilder till ett fint kollage. Har en vecka på mig. Låt oss säga såhär... häst är bäst!
 
Jag saknar dig danne!! 
häst också


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0