28 mars 2012

Nu ska jag inte mer till skolan förrän på onsdag om två veckor. Jag har två praktikdagar kvar, en helg, tre dagar i stockholm, ett påsklov med ledig måndag, tisdag och sedan är jag tillbaka till skolan en dag för att sedan vara ledig torsdag och fredag och därmed ta helg. Framöver kommer jag gå två dagar i skolan och vara 'ledig' tre dagar i veckan. Sjukt. Det är nu man ska vara i skolan varje dag och ta vara på tiden. Fast egentligen klagar jag inte, det är ganska skönt ändå.

Kundpass idag, Simon kom och klippte sig. Alltid roligt med lite älmhultsfolk på salongen. Fick våra kära studentmössor idag!!! Och dem var jättefinaaaa! Ni ska faktiskt få se den, någon dag. SÅ fin är den faktiskt. Börjar kännas på riktigt, men ändå är det så overkligt. Vill ta studenten hela tiden, NU!

Sista kvällen med idrottsskolan idag också. Sista av väldigt mycket nu. Sista påsklovet och sista lovet överhuvudtaget. Fan, jag börjar bli gammal.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0