8 mars, 2012

Lång dag på salongen, som kanske ändå inte har varit så slitsam. Hade min kort fest modell där idag, Anna. Är nöjd och har ännu ett moment säkrat. Har packat ihop i princip hela salongen i flyttlådor nu, börjar bli tomt. Är sjukt nyfiken på resultatet. Imorgon ska det fortsättas att riva hyllor.

Ligger utsliten i sängen efter ett hårt jympapass. Har nog fått bort viruset på min dator efter lite svordomar och slag på skärmen. Frestar fruktansvärt mycket att titta på det nya one tree hill-avsnittet. Måste hålla mig i skinnet, iallafall tills imorgon. Känner jag mig själv rätt lär jag inte kunna hålla mig. 10% kvar. Sorry danne!.........




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0