if you’re sexy and you know it put your hands up in the air

I fredags var vi några tjejer som var och åt på sorello. Vilket var väldigt trevligt.

Igår eftermiddag gick jag och daniel en lång och mysig promenad till bökhult och efter det en timmes eftermiddagssömn som bara gjorde mig mer trött. Svärvade om till party och åkte hem till sophie för krök. Gick in med en dålig inställning, men hade faktiskt jävligt kul. Kändes som vi var där i en timma trots att det gick tre timmar.


Så... här är vi iallafall.

Ska ligga i min säng fram till 5 då jag tänkte mig ett jympapass innan dansträningen. Japp!


http://open.spotify.com/track/0nuoPhUFgMGemWnfn45LxT
älskar låten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0