13 mars 2012

Så himla bra dag. Lapat så mycket sol jag bara kunnat även om det var lite för kallt för att sitta på altanen. Självdiciplinen är inte på topp och en där promenaden jag pratat om att jag skulle ta hela dagen har inte blivit av. Istället var jag på salongen och klippte finish och skägg. Men nu blev den där promenaden av iallafall och det var skönt. 

Har ventilerat med pappa hela kvällen. Jag är kluven rakt igenom hela mig. Är världens veligaste person och jag vet att det bara är jag som kan ta besluten. Efter många om och men och jävligt mycket velande tackade jag nej till ett fantastiskt erbjudande om visning för björn axén. Kommer antagligen ångra ihjäl mig, men just nu passar det inte. Min hjärna går på högvarv och vad jag än tänker på så ligger delprovet så jävla långt inne i skallen på mig. Går liksom inte att tänka på något annat. Vill vara okej med tanken att, klarar jag det så klarar jag det, bra isåfall. Klarar jag det inte, så gör jag inte det. Det är svårt, för jag vill så gärna. Måste jobba på mina nerver lite och mitt självförtroende. 63 dagar till, sedan vet jag om jag ska jubla eller gråta.



Såhär har två av mina dagar sett ut. Mmhm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0