29 maj 2012

14 JÄVLA DAGAR KVAR!!!
KAN NI FATTA?!

Kan knappt förstå det själv.

Sist jag skrev skulle jag på pubrunda. Var asfett kan jag lova er. Tycker synd om er som inte har någon pubrunda (alla borde ha en) och är avis på er som ska göra det nästa år, när det är eran tur. Jag och Julia dansade loss sista timmen och vi hade nog båda dött om vi hade sett oss själva den kvällen. Bilderna har gett sin egen historia.

Tog en välförtjänt tripp till malmö med klassen på torsdagen. Var på L'anza-studion hela dagen och fick färga och fixa modeller hela dagen. Var över förväntan och faktiskt väldigt givande. Åt mat tillsammans innan vi satte oss på en mysig uteservering. Fredagen bjöd på sol och shopping, perfekt tripp! 

Var hemma en timma från malmö innan jag och daniel styrde mot halmstad. Myste lite vid havet, åt god mat och jag sov för första gången i mitt liv i en husvagn. Var en ny upplevelse... (heheh danne!) men faktiskt väldigt mysigt. fick en dos av lite regn på morgonen innan vi gick ner till havet och tog oss det första doppet. Åkte hem för att göra hår och smink på en möhippa, vilket också var superkul!

Annars då? Livet flyter på. Kvällsdopp i möckeln och mys i solen. Idag har vädret inte varit fullt så fint. Spenderade dagen på ekebo och kvällen på riddarön med SÅ sköna människor. Sprang en runda klockan halv 11 idag, starkt av mig. Synd man är mörkrädd, annars är det riktigt gött ute på kvällen.

Bilder kommer, jag lovar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0