9 oktober 2012

Har haft en vilovecka från träning. Försöker intala mig själv att det är för att jag varit krasslig i halsen, men vet nog innerst inne att det handlar om lathet. Idag var jag och daniel på gymmet iallafall. Ikväll ska jag träna barnen och sedan köra ett intervallflex-pass. Tänkte utnyttja mitt friskiskort riktigt innan det går ut i januari och jag måste införskaffa ett nytt. Känns iallafall rätt skönt och efter sista passet förväntar jag mig rikligt med träningsvärk.

Har kollat på torka aldrig tårar utan handskar, som förövrigt var ganska bra, kollat ett par avsnitt one tree hill och virkat ett mobilfodral. Haha googlar som värsta tönten efter saker att virka. Kul att jag har fyra färger med garn att välja på, som nu har blivit till två. Kanske skulle ta mig en sväng till en garnaffär, så fort jag hittat annat än vantar, grytlappar och mobilfodral att göra.

Börjar bli dags för gymnastikträning. Bäst jag drar mig.
Tjarrååååååååå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0