Juldagen

Förstår inte varför mina inlägg försvinner. Skriva långt och sen bara poff väck.

Igår var vi ute och dansade på Speakeasy. Förfesten är alltid något roligare och även denna gång. Ser fram emot nyår som för en gångsskull är ganska planerad. Jag kommer att få
fira in det nya året med de personer jag verkligen bryr mig om. Förutom
min familj, naturligtvis, men de finns hos mig ändå.




Såhär såg vi ut igår. Ganska städade..... Förstår inte varför det alltid känns som att någon kört över mig med en traktor och backat tillbaka. Om och om igen. Är människa först nu, när jag ska gå och lägga mig igen.

Vi har vinkat av Daniels föräldrar som beger sig mot Vietnam och varmare breddgrader. Sedan åt vi middag på
sorello. 

Imorgon väntas jobb igen, fredag, lördag och söndag. Blir trött av att tänka på det. Inte mycket till julledighet så den har sovits bort. Har tre dagar till att se framemot efter helgen. 

Nu behöver jag sova, igen. Dör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0