farsdag part two

Härlig farsdag. Började med kalkonmiddag hos Daniels mormor. Min första för att vara ärlig. Och det var SÅ gott. Måste lära mig att göra sånt så jag också kan impa på folk med got mat. Men det får nog ändå vänta några år.

Sedan blev det en till min egen far. Fira låter så dumt, vad är det man firar? Att man har en pappa? Det är i och för sig inte alltid självklart att alla har och det är jag väldigt glad över att jah har. Min egna pappa. Fika, uppskattning, lotter, present, Bingolotto och fint umgänge. Jag själv kammade hem den enda vinsten på våra fyra bingolotter. Och jah vann *trumvirvel* EN NY LOTT!! Tur jag har nästa söndag säkrad.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0