TGiF


Bra start på helgen att få hem en ny telefon. Så har en iPhone 4s till salu billigt om någon är intresserad, funkar finfint och har endast lite lite repor i skärmen. Är rätt stolt över att det är
min första telefon som jag lyckats hålla hel utan att behöva lämna in den för reparation, första av säkert 10 stycken. Ska ta hand om denna som en bäbis! Iallafall tills jag tappat den en gång, brukar av erfarenhet gå utåt då.

Ännu en jobbvecka har flugit förbi. Helgen är lika uppskattad varje gång, synd att man är dålig på att utnyttja dem. Denna helgen har jag iallafall bokat in en manikyr, ska bli sjukt gött att få snygga naglar. Sedan ska jag ännu en gång försöka mig på prova glasögon och hoppas på att de sitter bättre denna gången än förra. 

Vill försöka hinna med huseby julmarknad också. Har aldrig varit där
men hört massa mysigt om det. Och sista är ju nu i helgen. Hoppas vädret är
med mig. Annars får det väl bli en sväng på Ikea som alla andra helger. Forever in
my heart, hehe!

Har blivit kickad från hushållet idag, håller mig på Pilgatan, i soffan med molle. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0