kära en fredag

Det första jag vill säga är: de senaste 19 månaderna har du förgyllt mina dagar, kvällar, helger, nätter och morgon. My biggest love! 

Min lediga fredag har varit så mysig. Halv 10 åkte jag och Daniel för att hjälpa pappa med båten. Nu är den på land och det betyder att sommaren är över och inga mer mysiga kvällar på sjön. Det har förvisso inte blivit så många kvällar som jag hade önskat. 

Vid 12 åkte vi till Växjö och siktet var inställt på shopping. Vanligtvis hittas inga bra fynd när man är ute efter att shoppa. Idag var det tvärtom. Det dåliga samvetet man får efter att ha spenderat 2000 kronor på shopping är inte kul. Men, jag behöver ju kläder. Visst? 

Nu sitter jag hos mamma och pappa i soffan framför idol och har precis avnjutit potatisgratäng och fläskfilé. Mmm så gott!

Nu väntas jobb lördag och söndag. Ångest. Samma söndagsångest på fredagar var 4:e vecka. Vill också ha helg ju.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0