söndagströtthet

Igår var vi på galafest och det var lika roligt som jag hade föreställt mig. Om inte roligare. Det var kul att se alla så finklädda, det kändes nästan som att vi alla väntade på att få räkna ner tillsammans och bjuda in det nya året. Ja, som nyår. Det bjöds på väldigt mycket underhållning, galapriser, god mat, dans och allt som hör till gala.

Imorse mådde jag inte lika bra och vaknade på soffan. Trött, utmattad och suget efter alkohol noll. Mådde inte alls så bra som jag tyckte att jag förtjänade. Jag förtjänade att må bra. 

Idag har jag mest funnit mig i soffan. Få timmar utanför för att klippa Josefin och hälsa på Julia och deras underbart fina Louis! Knäsvag för valpar, vem blir inte det då? 





Bara se på honom. 

Känns tufft med nu vecka imorgon. Säger jag varje söndag men det är väl bara så det ska vara.

Nu ska jag ta mig en kopp te och höstmysa en aning. 

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0