walk that walk

Har i över en timme lyssnat på hur det pyser från den halvt stängda lokaflaskan. Kan inte förmå mig själv att stiga upp ur soffan, ta tre steg, stänga igen korken för att sedan kasta mig på soffan igen. Så trött är jag. Det är dessutom världens äckligaste dryck. Loka med smak av pepparkaka. Köp aldrig den. Och om ni nu måste köpa den, så öppna för fan inte och smaka den. Den ger er men för livet.

Har varit på en powerwalk med mina tre fina vänner, i en timme! Den timmen går så mycket fortare när man är fyra än när man går själv. Logiskt om man tänker efter, men har aldrig riktigt tänkt på det så. Vi slapp undan regn, dagens höjdpunkt och ljus i tunneln.

Längtar till på torsdag. Då ska vi på husvisning, det ska bli så spännande!

En bild på något som är gott. Det är väl roligt att se på, eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0