2013-09-26

Hej mina vänner!

Sist jag var aktiv här var alltså i... februari. Där är vi snart igen. Tiden går kusligt fort och jag hinner knappt med i svängarna. Jag gillar det ändå, på något sätt är det skönt att veta att vi rör oss framåt i tiden.

En sommar har redan flugit förbi. Det har varit en väldigt fin sommar, trots ingen semester. IKEA är fortfarande mitt andra hem. Jag trivs bra, särskilt med alla härliga och fina arbetskollegor. Därför kändes det inte så tungt att jobba sommaren. Okej, kanske lite motigt ändå.

Jag tänkte, för min egen skull, skriva några rader att kunna se tillbaka på. Jag tänker... vad har jag gjort sedan februari? Och minns knappt. Jag har inget att bläddra tillbaka till för att känna den känslan jag kände just då, eller minnas det som en gång var. Det som är mer synd än det, är att min kamera inte går lika mycket på fullvarv som den tidigare gjort. Tar inte vara på stunderna för att kunna se tillbaka och komma ihåg. Jag ska hädan efter bli bättre på att fånga mina stunder på bild. Det har hänt mycket sedan sist. Jag har skrattat, gråtit floder men även känt att livet varit fantastiskt. 

I skrivande stund kollar jag på en dokumentär påTV4, 12 år och mördare. Det skrämmer mig, var är världen på väg? Jag ska alltid vara en god människa och ta vara på tiden med mina nära. 

Det var allt för idag, en lättnad. 
Tack. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0