16 december

Denna veckan känner jag mig stressad. Det är fullspäckat och kommer att vara det fram till efter nyår.

Igår spontan-åkte vi till växjö för att köpa lite mer klinker eftersom det inte riktigt räckte med det vi köpte för ett par dagar sedan.

Imorgon ska vi på julsamling på varuhuset och förhoppningsvis få se en skymt av Ingvar. På torsdag är jag ledig men ska fixa min och daniels utklädnad inför julfesten som håller till på kvällen, med Tema Rövadotter. Det ska minst sagt bli väldigt spännande. På fredag ska vi baka julgodis hos daniels föräldrar och sedan jobbar jag hela helgen. Plus att jag ska på fest i helgen, hej jobba och vara bakis.

När ska jag ha tid för att baka? För att inhandla allting som vi ska ha på julafton? Och för att inte tala om nyår. Planering har inte varit min starka sida och jag är ofta ute lite för sent för att kunna känna mig lugn. Det får lösa sig helt enkelt.

Ikväll ska jag försöka cykla hem från jobbet utan att ramla och dö som sist.

 


Igår kom våra fina jultröjor också. Så sköna och himla fina!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0