this is my sunday




Bilderna skulle kunna tala för sig, men jag väljer att göra det åt dem.

I fredags kväll åkte vi ut till boastad och hälsade på Daniels kompis och hans sambo som fått en liten Ebbe. Så liten och söt så man bara ville äta upp honom. Vi blev bjudna på kladdkaka och hade det kosligt!

Igår var jag hemma hos mamma och pappa större delen av dagen. På kvällen tittade vi på melodifestivalen och spelade flappy bird hos Daniels föräldrar. 

Kickstartade söndagen med ett pass på gymmet, rygg och mage. Och ovan bilder är resten av min dag. Kursen är
igång och jag är nästan redo med min första inlämning. Det ska bli kul att få tillbaka det, rättat och klart. Första känns alltid värst. Kanske sista också. 

Fixat mina naglar lite också. Får se hur länge de får sitta på innan de ryker. Jag är så dålig på sånt och jag tröttnar så väldigt lätt på samma. Det ska vara variation i massor. 

Snart ska vi hem till mamma och pappa och fika lite, man får passa på den lediga tid man har. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0