3 januari

Idag hade jag en kund på chatten som jag hjälpte. Han blev nöjd med mitt svar. En stund senare kommer han tillbaka till mig på chatten och skriver då såhär: "Hej igen kristin! Jag har ingen ny fråga och vill egentligen inte mer än att tacka dig för den goda servicen jag fick av dig tidigare på chatten. Fler som dig borde jobba på er kundservice. Ha en trevlig helg!"

Måste erkänna att jag blev ganska glad inombords. Särkilt att det faktiskt finns människor som tar sig tiden, att göra något sånt för att glädja andra och visa deras uppskattning. Det är inte många människor som gör det. Många som inte vågar eller ens tänker på att det glädjer någon. Många gånger vill man lägga sig i ett hörn och gråta, men detta jämna ut det hela.

Idag är jag glad, glad för att det är fredag trots att jag ska jobba imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0