fridaaay

Det har snöat konstant i tre eller fyra dagar nu. Och när jag cyklade hem från jobbet ikväll, så regnade det. All snö förgäves. Nu kommer is och slask. Jag som har tyckt att det varit så mysigt ute nu. Inte för att jag själv har haft tiden att befinna mig ute och njuta, men jag har suttit framför mitt skrivbord på jobbet och tittat ut. Låtsas känna känslan. Jag ska dock erkänna, jag hade gärna sett lite mer solsken, torra trottoarer och grönt gräs. Snö funkar fint det också.
 
Idag är det iallafall fredag. Började dagen med att komma in 45 minuter för tidigt till mitt kvällspass. Bara där kände jag på mig att dagen skulle bli lång. Och det blev den. Men äntligen är jag hemma och har tagit helg.
 
Imorgon ska jag och mina kära vänner åka till Osby och kika in på Fröjd. Har aldrig varit där och bara hört många som pratat så gott om det. Så vi ska hinna med en liten lunch där tillsammans. 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan och bara släppa allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0