7 november

Välkommen fredag! Jag är glad att du är kommen.

Från att ha en helg som inte var så planerad till ganska fullspäckad. Imorgon ska vi åka och hämta vår soffa. Äntligen! Det tog bara sådär 12 veckor innan den blev färdig. 

På söndag är det farsdag och vi ska äta middag med min familj. På måndag lämnar mamma och pappa oss för en månad i Thailand. Så himla fuskigt, men det unnar jag dem.

Förresten, hör och häpnas, JAG har varit på gymmet för första gången på ett halvår. Äntligen! Faktiskt så var jag och Martina där både igår och idag och det känns vi våra kroppar. Minst sagt. Hoppas att jag lyckas hålla mig motiverad och träna på för det behöver jag. Känner mig så mycket piggare redan! 

Nu ligger jag i sängen. Det är skönt för mina stackars ben. 

Ni som läser, ha en trevlig helg! 💕






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0