19 oktober

Jag kan inte riktigt ta in att det händer så mycket i mitt liv. Blir rädd av att tiden går så fort, känns som att jag snart har missat allt. För att tiden går så mycket snabbare än livet önskar. 

Idag har vi spenderat cirka 12 timmar på att montera kök. Efter morgonkaffet har det varit hålligång fram till klockan 10 på kvällen så vi insåg att vi nog måste ta en paus. 

Köket börjad ta form och idag var vi även och beställde bänkskivorna på Ikea. Så om tre veckor är vårt kök helt färdigt, puh!

Imorgon börjar en ny vecka. Är inte redo för det riktigt ännu, men jag får bara flyta med. Har förhoppningar på veckan som kommer, av många skäl. Jag hoppas att jag kommer att vara glad och ett steg närmare när kommande vecka är över. 

Ska såklart bjuda på lite bilder från i helgen. Hoppas ni är lika spända som jag är på resultatet. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0