20 oktober

Hösten har tagit ut sitt rätt på mig. Det har regnat flera dagar i sträck, det blåser löv omkring mig och det är mörkt när jag vaknar och nästan mörkt när jag kommer hem. Att hösten precis har börjat känns tugnt. Att vakna varje dag och känna att man behöver ytterligare 3 timmars sömn, det är inte bra.
 
Det är måndag idag och mina förhoppningar har redan överträffats. Herregud, hur ska den här veckan sluta om det fortsätter? Mitt horoskop säger många bra saker. Inte för att jag är den som tror djupt på det, men jag känner alltid att det träffar mig rakt i hjärtat.
 
Nu ska jag äta mitt mörka choklad och lyssna på en bra podcast, denna regniga måndag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0