23 oktober

Nu börjar de hända grejer igen. I onsdags rev vi ut hela vår badrum som just nu endast består av ett par träreglar. Man kan inte tro att det ens har funnits ett badrum i den lilla fyrkant som blev kvar. På måndag kommer hantverkare och fixar fram vårt badrum igen. Ska bli så spännande.
 
Köket börjar även ta form. Bänkskivorna är beställda med leverans 11 november. Det är ett tag till men tiden går så himla fort och snart har vi äntligen hela vårt kök på plats.
 
Idag har varit en lång dag jobbmässigt. Först från 8-16 och sedan 17-20. Idag var jag och 9 andra från kundservice på varuhuset och jobbade. Jag hamnade på saluhall, badrum. Lätt förvirrad då jag inte har någon som helst kunskap om detta men tiden bara flög förbi och det var väldigt roligt.
 
Vad som också känns skönt att jag nu ska få anta lite nya utmaningar på jobbet. Det ska bli så roligt att få utveckla andra och utveckla mig själv. Jag tror på mig själv och tror att jag kommer att göra det bra. För första gången har jag en bra känsla i magen kring detta.
 
Vad som känns mindre roligt är att jag ska arbeta fredagkväll. Enda kvällen på hela veckan men jag kan inte ta sovmorgon på grund av rörmockare som kommer hit klockan 7 på morgonen. Enda nackdelen med att renvoera. Stör mina rutiner och mina sovmorgonar.
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0