30 oktober

Fullkomligt längtar till imorgon då jag är ledig. Jag vet att jag har arbetshelgen framför mig men just nu behöver jag vara ledig. Så mycket nytt, så många möten och så lite tid. Stress gånger tusen. Började klockan 7 igår på jobbet(Stress, absolut inte van vid att vara färdig och klar för jobb vid den tiden), men det var SÅ skönt att sitta i ensamhet, dricka lite kaffe och göra jobbet ostört. 

Idag började jag klockan 12. Cyklade hem till mamma vid 7 på morgonen eftersom vi her hantverkare hemma. Sov en liten stund till innan jag fixade ihop två stycken daimcheesecake till min älskling. Ville ut i solen, men kände 0 ork. Hoppas solen bestämmer sig för att komma fram imorgon också.

Förstår ni kanske varför jag inte ville lämna min plats i soffan för solen? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0