tjugoförsta december

Helgen blev inte riktigt vad jag hade önskat. Hela fredagen snorade vi ikapp på jobbet. Blev därför en väldigt lugn kväll, blev bjudna på middag och Daniels föräldrar sedan blev det bums i sängen. 

Försökte göra något vettigt av lördagen, trots förkylning from hell. Hämtade en julgran i diö, städade huset och sen blev det en liten runda till mamma och pappa innan jag däckade i sängen vid 21, typ. 

Vaknade upp mindre snorig, men med huvudvärk. Firade fjärde advent med frukost på sängen. Pyntade julgranen, åkte en sväng till Ikea och åt lunch, målade/spacklade lite på ovanvåningen och på kvällen gjorde vi riktig lyxmiddag, planka. Mmhm, så gott och så enkelt att göra hemma! 

Nu ligger jag i sängen och väntar på att få gå och lägga mig. Daniel har sina killar här och kollar på fotboll. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0