26 maj 2015

Mina ben är skakiga och kroppen är trött. Jag är så inte van vid att träna längre. Förhoppningsvis tar min kropp åt sig träningen och att det någon dag ska kännas lite enklare och lite bättre. 

Har från och med nu bestämt att godis och andra sötsaker numera inte ska ingå i min kost, som den har gjort under en alldeles för lång tid. Kommer bli fett jävla jobbigt, men det ska gå!

Ikväll var vi på bio. Trevligt folk! Kan rekommendera den, satt med ett leende på läpparna under hela filmens gång. Handlar om ett gäng somalier i Borlänge som för första gången i sitt liv varit på is och ska spela VM i bandy! Kanske inte direkt en biofilm, men absolut sevärd från soffan en kväll om inte annat. 

Ha en fin kväll mina vänner. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0