artonde november

Idag är en dag jag använde all min kreativitet på jobbet. Min ork och lust i kroppen är som bortblåst. Har suttit med datorn och försökt att plugga, men slutar alltid med att jag tar upp mobilen och börjar spela candy crush. Som tur väl är har jag till 27 november på mig att hitta min motivation för då ska arbetet in. 
 
Igår var jag och Vilma och tränade på gruppträningen hos Erika Personal Training. OH MY GOD. Jag har nog aldrig svettats såhär mycket i mitt liv och det är helt galet vad träning gör med ens kropp. Under träningen känner man sig stark, efteråt är man som världens spagetti och tillslut känner man sig stark igen. Så idag tog jag välförtjänt vila från träningen.
 
Ikväll är jag hemma själv, har lagat kyckling och ris som jag snart ska avnjuta i min ensamhet. 
 
Här kommer lite bilder från vad vi har hittat på på jobbet idag!






 Snart öppnar vår outlet! 👏🏼🌸


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0