4 oktober

Det märks inte på vädret att det är oktober. Igår var strålande sol och jag och Ida tog en liten shoppingrunda i byn och besökte onödigt snyggt. På eftermiddagen gjorde jag mina naglar och vi åkte sen och kollade på fotboll. Det var så varmt att vi satt på bänken och svettades, kändes nästan som att våren var på väg, men ack så fel!

På kvällen var jag hemma hos mamma och pappa en runda, sen blev det en kort runda till sorello där jag mest fick anstränga mig för att höra alla som pratade med mig. 

Idag har jag jobbat lite, 12-16;30 och på kvällen kom Johanna och Robin och vi lagade tork med supergod sås! Mmmhm. Trotsade kanelbullens dag och åt äppelpaj med vaniljsås till efterätt. 





Imorgon väntar en ny vecka och mycket nytt att lära sig. Kan knappt beskriva den känslan jag känner, att för en gångs skull inte känna ångest över att det snart är måndag och jobbet kallar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0