30 september 2015

Känslan efter ett spinningpass är så jävla gött. Egentligen hatar jag spinning och tycker att det är skittråkigt, men alla säger åt mig att fortsätta och till slut kommer jag att tycka att det är kul. Just nu: fortfarande ganska tråkigt efter pass 2, men får ge det några försök till. Idag är det enbart känslan efteråt som får mig motiverad.
 
Ikväll har vi ätit grillat, smakar som sommar. Att det är första oktober imorgon är sannslöst. Blir knäpp på att tiden går så fort, men nu kan man längta lite efter mörka kvällar, tända ljus, varm chocklad och soppa. Kanske blir en ganska mysig höst trots allt.
 
Nu ska jag fortsätta läsa, mr grey väntar på mig!
/ K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0