nittonde januari

Kan vänja mig vid att gå upp en timme tidigare och börja dagen med en promenad. Så uppfriskande och så skönt att iallafall ha rört lite på sig. Måste nog ha hund på heltid, verkar vara det enda som kan få mig att göra det. Två gånger om dagen dessutom. Hehe 

Idag jag för första gången både lagat och ätit gulaschsoppa. Tack vare fina Vilma så fick jag prova något nytt! Behöver någon som kommer med massa bra och nya idéer på matlagning. Så gött att äta något man inte ätit typ 14 dagar i rad. 

Beställde kurslitteratur för 1500kr idag också. Hej ett halvår av handelsrätt. Kommer nog bli sjukt bra. Sa jag att lönen är varmt välkommen nu? Börjar känna av fattiga månaden nu. 



Jag vet, ser ut som kräk, men det var gott!!

Imorgon är det onsdag och snart halva veckan över. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0