tjugosjunde januari

Vi har fått från -18 grader till +7. Stabilt. Skönt att äntligen kunna öppna dörren ut utan att mötas av kylan som slår dig i ansiktet som en rak höger.
 
Helgen var fin. Kollade på fotbollscup hela lördagen, med paus för en promenad och lumch på IKEA. På söndagen gjorde jag och daniel brunch efter att ha gått en runda med M. Våfflor, glass, ägg, bacon, kaffe. Mmm.
 
Veckan har gått sjukt fort och imorgon är det torsdag. Idag har jag jobbat 07:30-19:00 - är ändå förvånandsvärt pigg. Daniel har lagat lax och romsås som vi precis avnjutit och nu tänker jag mig en varm dusch. Ser fram emot helgens festligheter, så nu får det gärna bli helg igen.






 
En bra låt som går på repeat hos mig:
YOUTH
 
Lyssna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0